+36 30 949 2700 szaz.geza@human-aspect.hu

Média asszisztens

Magyarország egyik legnagyobb és legsikeresebb médiaügynökségi partnerem, a

megbízásából keresek új kollégát médiatervező és -vásárló csapatukba

MÉDIA ASSZISZTENS

pozícióba!

HA AZ ALÁBBI 5 KÉRDÉSRE EGYÉRTELMŰ IGENNEL TUDSZ FELELNI, AKKOR SZERINTEM OLVASD TOVÁBB A HIRDETÉST!

Szívesen foglalkozol számokkal és adatokkal? 

Megtalálod a szépséget az adminisztrációban, különböző riportok, kimutatások készítésében is? 

Könnyen összeraksz Excelben egy PIVOT táblát, és nem jössz zavarba, ha FKERES függvényt kell használnod? 

Fontos számodra a fejlődés, és a szakmai előmenetel?

Szeretnél kiszámítható karrierutat látni magad előtt?

Mit érdemes tudnod a feladatkörről, vagyis mit is csinál egy média asszisztens?

Ha egy mondatban kellene megfogalmazni, akkor azt mondanám, hogy a csoportjának működését támogatja különböző adminisztratív feladatok elvégzésén keresztül úgy, hogy mellette elkezdi megtanulni és megismerni a médiapiac működését, fogalmait, mozgatórugóit.

Ha részletezni szeretném, akkor:

 Úgynevezett anyagleadási táblákat készít a különböző kampányokhoz kapcsolódóan (ha nem tudod mit jelent ez pontosan, ne aggódj, elmagyarázzuk és megtanítunk rá :))

  Nyomon követi a kampányokat, és azok eredményeiről különböző elemzéseket, jelentéseket készít. 

 Médiapiaci, és versenytárselemzésekkel támogatja a szakértő kollégák munkáját.

 Tartja a kapcsolatot más ügynökségekkel (pl. kreatív ügynökséggel), akik szintén az ügyfélnek dolgoznak. 

 Feldolgozza és ellenőrzi a média megrendelésekkel kapcsolatos számlákat. 

Mikor lehet érdekes számodra ez a lehetőség?

 Ha legalább középfokú végzettséggel rendelkezel (ha mindezt pénzügyi területen szereted, az plusz pont).

 Ha magabiztosan kommunikálsz angolul, mind írásban, mind pedig szóban.

 Ha jól érzed magad különböző Excel táblák, kimutatások, riportok, szoftverek, számok és adatok bűvöletében 🙂, sőt, netán már szereztél is tapasztalatot ilyen feladatokkal.

 Ha dolgoztál már olyan munkakörben, ahol a rutin feladatok elvégzése néha monotonitásba is átcsapott, de ez nem szegte kedvedet.

 Ha nem okoz gondot az Excel kezelése, bármikor kirázol a kisujjadból egy PIVOT táblát, vagy egy FKERES függvényt :). 

 Ha képes vagy átlátni különböző adatok és információk közötti összefüggéseket.

 Ha ismerőseid kellően pontosnak és precíznek tartanak Téged, ezért legtöbbször hozzád fordulnak, ha valamilyen fontos anyagot ellenőriztetni szeretnének valakivel. 

Cserébe az alábbiakra számíthatsz!

 Lehetőséget kapsz arra, hogy nemzetközi környezetben dolgozz, és csatlakozz Magyarország egyik legnagyobb médiaügynökségéhez.

 Nagynevű ügyfelek kampányain dolgozhatsz, így még ha közvetett módon is, de hozzájárulsz üzleti sikereikhez.

 Sok-sok tudást, fejlődést, előrelépési lehetőséget, és tervezhető karrierutat biztosítunk számodra! 

 Egy olyan szervezeti kultúrát, ahol olyan kollégák dolgoznak, akik kiválóak a szakmájukban, és nem csak feladatuk, hanem céljuk is, hogy Téged is segítsenek azzá válni. 

 Egy klassz közösséget, ahol időt szakítunk a közös élményekre (pl. sportrendezvények, aktív csapatépítő programok, közös reggelik) is - már amikor nincs pandémia. 😉

Ha nem ismernéd a MediaComot...

Magyarország egyik legnagyobb médiaügynöksége, ahol integrált médiatervezés zajlik annak érdekében, hogy a legoptimálisabb médiamix a lehető legnagyobb üzleti hatást érje el.

A világ vezető márkáinak (mint P&G, Mars & Wrigley, Shell, Coca Cola, Bayer, stb.) üzleti céljait támogatják médiakommunikációs szakértelemmel. Sokféle tudást, adatot, technológiát és kreativitást ötvöznek annak érdekében, hogy ügyfeleik márkái erősödjenek, eladásaik növekedjenek.

Nemzetközi háttér (125 iroda világszerte, mintegy 8.000 kollégával), prémium márkák (lásd fentebb), számos iparág (autóipartól kezdve, a gyógyszerforgalmazáson át egészen a szórakoztatóiparig)  képviselteti magát az ügyfélporfóliójukban. Nagy büdzsék, regionális együttműködések, szofisztikált kampányok. Ezekre számíthatsz. Meg persze fejlődésre, támogató környezetre, és jó közösségre.

A Budapesti irodájukban (ami a XII. kerületben, a MOM Park Bevásárlóközpont szomszédságában található) jelenleg több, mint 90-en dolgoznak.

Hogy fog kinézni a kiválasztási folyamat?
  1. Vagy elküldöd a jelentkezésed, vagy ha direktben mi kerestünk meg, akkor egyértelműen jelzed, hogy érdekes számodra ez a lehetőség.
  2. Egyeztetünk Veled egy alkalmas időpontot, amikor egy max. egyórás Microsoft Teams meeting keretében kicsit ismerkedünk, beszélgetünk. Ezen az alkalmon már ott lesz a leendő csoportvezetőd, sőt, lehet további leendő kollégáid is csatlakoznak majd. 🙂
  3. Ha mind Te, mind mi a beszélgetést követően látunk fantáziát az együttműködésünkben, akkor elképzelhető még egy szakmai feladat is.
  4. Megállapodunk, és már kezdődhet is a közös kaland! 🙂

Ha a MediaComnál szeretnél továbbfejlődni, szívesen lennél egy klassz csapat tagja, és érdeklnek a részletek is, akkor légyszi töltsd ki ezt a rövid űrlapot és jelentkezz!

    NEVED: *

    EMAIL CÍMED: *

    MEKKORA NETTÓ FIZETÉSSEL LENNÉL ELÉGEDETT? *

    ÖNÉLETRAJZOD *

    ELLENŐRZŐ KÉRDÉS: *

    * A csillaggal megjelölt részek kitöltése kötelező!

    Hozzájárulok, hogy a Szolgáltató adataimat, valamint az általam közölt információkat megtarthassa abban az esetben is, ha pályázatom nem kerül kiválasztásra - a jelentkezésemtől számított 1 évig azzal a céllal, hogy számomra megfelelő álláslehetőség megnyílásakor velem a kapcsolatot felvehesse.NEM járulok hozzá, hogy a Szolgáltató adataimat, valamint az általam közölt információkat megtartsa a fenti álláslehetőséggel kapcsolatos kiválasztási folyamatot követően.